اس ام اس عاشقانه
گلپونه ها
نگارش در تاريخ جمعه 5 اسفند 1390برچسب:, توسط مارییا

عشق همچون نقاشیست با این تفاوت که نقاشی را می توان پاک کرد اما عشق را هرگز .  سحرگه برگ گل تر شد ز شبنم
نسيم آهسته زلفش ريخت بر هم
بياور عطر زلفش سوي فايز
مرا فارغ کن از
غم هاي عال
اول از روی ادب ای گل خوشبو سلام
دوم از روی محبت به تو دارم پیام
بی تو ای دوست گذر از جهان زندان من است
تا تو هستی در برم زندان گلستان من است


       برات مینویسم دوستت دارم آخه میدونی؟ آدما گاهی اوقات خیلی زود حرفاشونو از یاد می برن ولی یه نوشته به این سادگیا پاک شدنی نیست.گرچه پاره کردن یه کاغذ از شکستن یه قلبم ساده تر.ولی من مینویسم...من مینویسم دوستت دارم
                                    تا خاک مرا به قالب آمیخته اند
بس فتنه که از خاک بر انگيخته اند
من بهتر از اين نمی توانم بودن
کز بوته مرا چنين برون ريخته اند


نظرات شما عزیزان:

arezoo
ساعت20:48---15 اسفند 1390
salam abli junam
man dge az weblog khaste shodam
dge howselasho nadaram
vali yadet bashe behem sar bezani manam miam pishet


Navid
ساعت14:57---7 اسفند 1390
سلاممممممممممممم ماریبااااااااااااااااااااا

خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟


arezoo
ساعت7:41---7 اسفند 1390
به دنبالم نیا امروز كه من بی تاب دیروزم چه دلتنگم از این باران كه می بارد بروی عشق من امروز برو دیگر مرا نشكن شكستم من همان دیروز همان دیروز كه تو رفتی
salam mersi abji golam ke umadi
fadattttt


ho3in89
ساعت20:38---6 اسفند 1390
too ghabli eshtebahe chapi shode manzoor chetor delet miad sar nazani bo0d

ho3in89
ساعت20:38---6 اسفند 1390
bazam salam.mec k bakhshidi akhe chetor delet miad dg behem sar bezani???man k inghad I LOVE u
delet miad????


ho3in
ساعت20:05---6 اسفند 1390
salam salam .kho0bi azize del?????man k harrrrrrrrrrrrrooz behet sar mizanam.alanam k ham up kardi ham ghaleb avaz kardi.mobarakeeeeeeeeeeee

Navid
ساعت18:36---6 اسفند 1390
مرسی دخمل

Navid
ساعت15:08---6 اسفند 1390
سلام لینکت کردم لینکم کن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: